»Vsak mesec nas kaj na novo preseneti. Očitno imajo novi lastniki velike težave ali pa niso kaj dosti zainteresirani za to družbo.«
»Opažamo, da na slovenskem trgu dela ni dovolj usposobljenega strokovnega kadra. Avtomobilska industrija je visoko specializirana, ima visoke zahteve, učinkovitost mora biti 100 %. Nekaj tistih, ki so Cimos zapustili, se je vrnilo. Nekaj jih je prišlo iz Italije. Toda kljub trem mednarodnih razpisom primernih oseb ne dobimo«
»Novi lastniki so pa tisti, ki so v prisilni poravnavi dokapitalizirali družbo.«
»Postati moramo učinkovitejši in fleksibilnejši, zmanjšati število zaposlenih, ki je previsoko glede na padec prodaje, ter postaviti organizacijo, ki je vitka in zagotavlja donosno realizacijo vseh novih projektov, pridobljenih v zadnjem času, in omogoča pridobitev tudi novih.«
»V podjetju Boscarol bomo kot novi lastnik nadaljevali dolgoročno pogodbo najema celotnega centra, ki jo je s prejšnjim lastnikom sklenil Mercator.«
»Čeprav delavci, ki so bili zaposleni in ogoljufani v takšnih podjetjih, dokažejo svoje terjatve, odgovornega lastnika ni več, ne obstaja oziroma se je prek novega, po večini tujega, organom pregona nedostopnega lastnika, odprlo novo podjetje, ki s starim formalno nima nič.«
»V tem programu presežnih delavcev ni nikjer točnih delovnih mest. Oni mislijo, da se bo to v zelo kratkem času rešilo. To je šele obvestilo, kje je šele posvetovanje. Treba je določiti merila in vse obveznosti.«
»Po mojem prepričanju je ta postopek nepravilen in ga bo treba ponoviti, saj bi delodajalec pred sprejetjem odločitve o tem obvestiti svet delavcev.«
»Cimos je bil ferrari, v katerega niso dali ne olja ne goriva, gume pa so bile luknjaste. Stroji niso delali, kot bi morali. Za izredna vzdrževanja smo vložiti več milijonov«
»Cimosa nismo dobili za nič evrov. Stal nas je okoli 170 milijonov evrov. V to so všteti kupnina, dolg, ki ga je imel, in denar, ki smo ga vložili v modernizacijo tehnologije«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju